Levering
Levering og afhentning af varer
Levering af varer med kurer:
Varerne leveres til den adresse, der er angivet af Køber over hele verden. Varer leveres fra kl. 8.00. indtil kl. 17.00, før ankomst, vil kureren kontakte køberen på det kontakttelefonnummer, der er angivet under ordren.
Leveringsservicegebyret beregnes automatisk i systemet på købstidspunktet.
Bestilles varerne før kl. 12.00, afhentes varerne til afsendelse samme dag. Efter at have modtaget ordren efter kl. 12.00. , vil kureren afhente og levere varerne til køberen inden for få dage efter betaling. Produktets emballage skal indeholde dokumenter - en momsfaktura udstedt på vegne af Køber og oplysninger om returnering af produktet. Desuden skal et forsendelsesmærkat printet fra Dalys.lt eller Partversal påsættes pakken.
Afhentning af varer:
Efter kun at have betalt for Produktet eller Produkterne, skal Køber afhente det (dem) hos Sælger på den adresse, der er angivet i ordrebekræftelsen. Varerne opbevares i 14 (fjorten) dage fra købsdagen. Efter denne frist oplyser Sælger, efter at have aftalt skriftligt med Køber, Tjenesteyderen om at returnere prisen for de betalte varer til Køber. Tilbagebetalinger foretages inden for 14 dage, og varen genudgives på Partversal.
Køber kan vælge at afhente Varerne på LP EXPRESS pakkeselvbetjeningsterminal, DPD Pickup pakkeselvbetjeningsterminal og Omniva postautomater.
VIGTIGT: Har du bemærket skader på pakken, da du modtog pakken? Rapporter dette til kureren, der leverede pakken, eller afhentningsnetværkets medarbejder for at skrive en pakkeovertrædelsesrapport.
Efter at have modtaget det bestilte produkt og underskrevet forsendelsesdokumentet uden kommentarer, anses forsendelsen for at være afleveret i orden og i dette tilfælde kan varen ikke returneres.